Monday, December 27, 2010

percayalah kasih ku

percayalah kasih ku. hanya diri mu yg ku kasih dan maafkan aku andai aku melakukan kesilapan pada mu..
maafkan aku. sesungguhnya engkau amat bererti pada diri ku. semoga segala kenangan yang tercipta antara kita kekal abadi dalam jiwa dan mekar hingga ke akhirnya. selamanya kan ku kenang segala memori yang tercipta antara kita..
semoga iktan yang terbina kekal hingga ke akhir nya dan tak akan terputus walau pelbagai dugaan yang datang menduga hubungan kita.. hanya diri mu.. kau kasih ku.. sukar untuk ku lupakan diri mu,, hingga membuatkan aku menderita kernanya..
selama aku mengenalimu pelbagai kisah dan jalan hidup yang aku lalui..
yang penting sekali,, adalah saat aku mengenali diri mu.. pertama kali aku bertemu dengan m.. tiada perasaan dan rasa ingin mengenali mu.. namun,, tanpa ku duga.. kau menjadi teman ku yang sungguh istimewa dan sukar bagi ku untuk mencari serupa dengan mu.. hingga ke akhir nya aku menyayangi mu walau aku sendiri terluka..
tak mungkin aku lupakan segalanya..
percayalah kasih ku..

1 comment:

arisnormohamad said...

untuk mu kasih..
maaf kan aku..
haha