Thursday, February 03, 2011

alamak! ! ! !

alamak! ! ! apa yang dah jadi dengan blog aku nie?? macam tak da perubahan pun.. masa makin suntuk nie.. hari ahad aku dah nak balik kL.. uwaaaa! ! ! ha,, lagi satu masalah : budak rumah aku tu, gerenti tak kemas rumah.. geramnye aku.....
wei korang tolonglah kemas rumah tu.. balik balik aku je yang kemas sorg sorg.. korg bukan nak tolong.. buat semak je yang korg tau tapi tak reti nak kemas balik.. TENSION GILE BABI WEI..
tolong la kemas rumah tu.. korg jugak yang duduk kat dalam rmah tu.. kang da lagi yang mengamuk kat dalam rumah tu... kat sorg budak nie,, aku memang benci GILLLLEEEE  dengan kau.. dah perangai macam sial.. tak sedar diri dah la tettt.. huhu.. pemalas pulak tu.. reti cakap je.. "nanti aku kemas" pergi mampooosssss argh! !


alamak dah lari tajuk sudah.. adoiyai...
aku dah malas nak pikir pasal korg la.. buat aku pening kepala and buat aku menyampah tau tak???....



No comments: