Sunday, February 27, 2011

pastikan indah harimu

percaya atau tidak. . saat ayng terindah biasanya kita jarang hargai dengan baik. .  betul tak?.?
so kita patutnya hargai saat sat indah tu dengan sebaik mungkin, sebab ianya tak mungkin kembali untuk kali keduanya. . itu sudah pasti. . . terutamanya untuk insan diluar sana yang sedang dilamun cinta. . korg patutnya hargai saat indah tu dengan baik dan bukan buat benda2 yang tak senonoh. .  huhu. . wah jadi kaunselor pulak. . =.="


buat aku sendiri, , jagan sedih2 tau. .kuatkan semangat hadapi semua benda nie. . kalau tak kau jugak yang susah. . ouh ye. . esok aku dah nak balik kL. . malas la pulak nak balik kL esok. . .huhu. . menghadap budak  dua orang tu. . si dia entah da ke tidak kat rumah. . katanya balik kampung. . tapi tak sure la pulak bila dia balik sana. . dia bukan senag nak jaga baik2. . kalau tak jaga baik2,, lain jadinya.. haha. .  merapu sudah. . . 


budak2 ex student sekolah lama aku entah apa sher agaknya. . hope diaorg happy selalu n sihat sejahtera. . aku harap kita dapat berjumpa suatu hari nanti. . buat teman2 ku yang tersayang. . kamu sentiasa dihatiku selamnya hingga akhir hayat ku. . tak mungkin ku lupakan kenangan kita bersama suatu ketika dahulu. . 

1 comment:

aris nor mohamad said...

kbhagian psti dtg jua..dn usah la kta brduka.. hehe :P