Thursday, June 02, 2011

Rahsia Dihatiku Hanya Aku & DIA yang tahu

Tak pernah terlintas dihatiku untuk bertemu dengan sesiapa,, apa yang aku tahu aku hanya datang kesini mencari kehidupan baharu.. TAPI aku bertemu jua dengan seorang insan yang pada mulanya hanyalah teman ku yang tiada keistimewaannya.. namun,,makin lama aku makin resah gelisah bila ku tak bertemu dengannya.. entah mengapa,,aku pun tak tahu sebabnya.. apa yang ku tahu ku hanyalah temannya sahaja..
Dan tak lebih dapripada seorang teman istimewa.. cukuplah sekali aku begini,,aku dah tak sanggup menghadapinya tuk kali kedua.. peristiwa yang membuatkan aku menjadi gila kerana dia..
Cukuplah sekali,,…
Kala itu,, dia pergi tinggalkan aku seorang.. dan melanjutkan pelajarannya ditempat lain.. bersama teman-temannya yang lain..
Hanya aku yang masih tinggal bersama teman-temanku meneruskan pengajian ku disekolah itu..
Tak ku sangka,,aku bertemu dengan si dia.. mengapa????
Pelbagai kisah yang tercipta antara aku dan dia..
Aku tahu mungkin tak semua boleh diterima dengan mudah,,… malah ia melibatkan hati dan perasaan..
Bukan semuanya boleh diterima.. terutamanya bila kita terlebih menyayangi dirinya…

No comments: