Monday, August 08, 2011

sahur,sahur dan sahur

salam buat semua teman teman ku. .huhu. .nampaknya kita dah masuk bulan RAMADHAN yang ke-8.. tinggal berapa hari je nk raya. .hah?.? raya?.? puasa xhabis lagi dh nak raya?? huhuhu. .sabor je la =.=''
aku nie xtau nak cakap ape sebenarnya. .nak merepek je. .jap lagi nak g sahur pulak kat bawah nie dengan budak2. .xtau nak makan pe sahur nanti. .

hari hari g cC kt bawah hostel nie hah. .kaya betol. .kang nak bayar bil yang tertunggak tu. .mati nak bayor nye. .so korg 'bdak2 rmah ku' korg sabor je la yeee. .nanti ak g byaor bill air kite yang tertunggak rm1482 tu. .ha korang main la air lagi banyak2 kt rumah tu. .bior bertambah lagi bill. .baru korg tau macam mana seksanya nak bayar bill air yang tertunggak sampai beribu tu hah. .haha. .so sampai sini jela. .ak pun dh xtau nak cakap pe lagi. .nie jela yang ak nak luahkan. .kang benda yang bukan2 plak aku dok merepek kat sini +.+''

2 comments:

ZWAN SABRI said...

mak air.. bil air tertunggak sampai 1000++? *pengsan

MySuaraBlog: Kenangan Singgah Sahur

aRis n0r moHamaD said...

zwan sabri : tapi tu la hakikatnya. .seksa nak bayar bil air tu. .sorg 200 hengget. .nak bayar bil elektrik lagi. .TERBAIK!!