Wednesday, December 07, 2011

gooD daY and Bad Day

salam buat semua. .
 good day and bad day. .haha. . mesti diantara korg penah jugak la rasakan?.? of course la. .termasuk la aku sendiri. .dulu memang hari yang cukup bahagia,,tapi bila tiba saat ayng kita tak harapkan datang. . merana gile .yang ak nie masalah ahti dan perasaan. .korg pun sama gak kan. .huhu. .pesal la benda2 nie datang menyemakkan?.? sakit doh kalau benda tu datang. .orang lain cakap seang je. .tapi yang merasanya kita, ,yang sakitnya kita jugak. .BETUL TIDAK?.?
 kalau la aku tau dari dulu lagi. .taklah aku terseksa macam nie. .aku tau benda2 nie akan terjadi jugak, ,tapi aku still deny kan benda tu. . sekarang tengok la aku macam mana. .aku jugak yang sakit. .BODOH BETUL KAU NIE ARIS NOR MOHAMAD.. kau dah tau tapi kenapa kau tetap tak boleh terima hah?.? kau memang BETUL BETUL BODOH. .MEMANG BODOH GILE. .
  
benda nie xkan jadi la kalau kau yang mulakan dulu. .pesalla dengan aku nie?.? dah terlambat pon kan. .dia pon dah terlepas cakap macam tu kat budak nie an. . so dah tak ada makna lagi dia kat kau. .better kau lepaskan dia saja. .biarkan dia dengan dunia khayalan dia. .biarkan dia berfantasi seroang diri, ,asalkan dia tak libatkan kau lagi dalam masalah dunia dia yang penuh dengan cerita cinta bodoh. .
  aku betul betul tak expect langsung dia boleh cakap macam tu kat budak budak nie. .budak2 nie pon satu, ,nak gurau agak2 la. .macam aku nie tak ada perasaan langsung. .cuba fikir ape yang dia fikir pulak pasal aku. .memang la aku selalu buat semua benda untuk dia, ,everything for ''him'',tapi janganlah sampai nak bergurau cakap yang aku sayang kat dia la ape la. .wei aku buat semua benda tu sebab aku kesian dengan dia. .dahlah dia macam tu. .as a friend, ,aku buat la ape yang perlu. .aku xmengharap dia balas ape yang aku dah buat la BODOH. . .ye memang aku sayang kat dia. .tapi aku xharap pon dia balas balik la sengal. .tapi kenapa la korng boleh cakap macam tu kat dia. .aku BETUL BETUL KECEWA DENGAN KORG. .SAMPAI HATI KORNG BUAT MACAM TU. . aku sedih tau tak. .korng ape yang korg tau. .gurau benda yang tak sepatutnya korg cakap. .tengok sape yang susah?.? aku doh. .AKU!!!!!!! 
korg xda ape pon. .tapi aku yang merasanay. .pedih doh. . .


 Kenapalah korg tak hormati hak aku sebagai kawan?.? salah ke kalau korg hormati hak aku?.? SALAH KER?.? aku betul betul kecewa, ,sedih, ,geram. . . dan terasa macam nak BUNUH DIRI. . . korg sedap la dok mengata. .tapi yang terseksanya aku nie hah. .


Dan aku pulak still macam tak boleh terima ape yang dia cakap. ."pergi mampusla dengan dia"
Aku betul betul xsangka. .dia xhargai ape yang aku dah buat untuk dia selama nie. .kau memang seorang manusia yang tak tau menghargai ape yang dah diberi. .kaulah manusia pertama yang pernah aku sayang tak tahu bersyukur ape yang aku buat untuk kau selama nie. . after this terpulang pada kau dan aku. .


 i'm sorry what i have done. . i'm sorry because pernah sayang kat kau. .dan aku tak pernah kesali, ,walaupun aku sakit terseksa. .aku harap kau sedar siapa diri kau. .jangan menilai seseorang pada luaran. .tapi lihatlah dengan ketulusan hatinya dan lihat dengan keikhlasanmu. .



No comments: