Tuesday, January 31, 2012

cuti sem yang sungguh membosankan

salam buat semua teman2. nampaknya da berabad aku xupdate blog nie. da berkulat dibuatnya. yang aku pulak boleh buat dunno je. hahaha =.=" ..whatever. .aku nie sebenarnya dalam mo0d cuti sem. cuti la sanggat kan!! so dalam mo0d bercuti ak nie xad yang menarik pon. . sungguh membosankan,, nak tau apesal bosan. coz aku duduk terperap je kat rumah. .kuang3 =.= . xtau nak buat ape, yang tu sungguh membosankan. bukan cuti sem nie je. setiap sem la boleh dikatakan sungguh membosankan. baik aku xpayah balik kampung cuti sem. membazir duit tambang nak balik kampung dan membazirkan tenaga aku je nak naik bus. kalau naik bus tu, satu bus xapa la jugak. terus sampai rumah. nie x kena la aku menapak g stesen bus kat puduRaya tu. lepas tu kena pulak turun sereMBan. bapak pemalas ak nak berjalan. nak kena tunggu bus lagi kat serMBan tu. .adoyyai. .malasnya la aku nie hayyy. .

Lau nak balik kL pulak pon sama je. .kena gak menapak g stesen bus. lepas tu turun pulak kat serMBan. naik bus turun kL pulak. .jauh perjalanan, luas pemandangan. ye la tu. .lau da berjam2 dok dalam bus tu luas pemandangan pe nya. penat ad la. aku rasa aku da tido dalam bus tu sementara nak sampai stesen bus. xlarat aku nak duduk dalam bus tu. da la balik sorang2. tu la yang aku lalui setiap kali balik kampung. xada sapa nak teman aku balik. .huhu. .

Ini la dia kisah aku. sungguh membosan kan aku. .huhu. abah cakap nak balik kampung la kononnya. tapi xjadi balik pulak. huhu, geram nya la aku. .tapi lau nak balik kampung pon. .bukan balik mana, ,aku balik jugak kat Selangor tu. .kat mana, ,kat Banting la, Puchong la n Sri Kembangan. tu je. .huhu. .

ak pon da xtau nak merepek apa kebanda lagi. .aku nak cawcincau nie hah. .nak g main game. .hehe. .
tu je la keja aku kat rumah. bukak fB main game monster galaxy. hehe. .k bubye ^^v~

2 comments:

ZWAN SABRI said...

samalah.. zwan pown dok cuti sem lani tapi cuti dalam ketakutan.. takut dengan result yang akan kuaq nanti.. sumpah takut sangat2.. HUHU

aRis n0r moHamaD said...

huhu. .tapi aRis da nak balik kolej da. .sebab minggu depan da start clss. .result pon da keluar, ,agak mengecewakan sedikit. .