Sunday, March 02, 2014

Akanku Abadikan Selamanya


Masih aku terasa kehangatan kenangan lalu,
Bersamamu melakar sejarah,
Mencipta bahagia antara kita,
Moga ia kekal selamanya.

Terasa dingin malam sepi,
Menyelubungi diriku ini,
Menyedarkan aku dari lamunan,
Kembali kealam nyata.

Bagaikan semalam aku bersamamu,
Kini kau tiada lagi disisiku,
Kemana kau menghilang kasih?
Tinggalkan aku sendirian.

Kemana kau menghilang?
Puas kumencari dalam onak duri,
Namun hampa jua kutemukan,
Kembalilah kasih.

Tidakkah kau tahu betapa deritanya hati ini,
Mengharungi segala sengsara demimu,
Walaupun aku sendiri yang terseksa,
Kerna setiaku padamu.

Tidakkah kau mengerti,
Tidakkah kau cuba fahami diriku,
Tidakkah kau terfikirkan siapa aku,
Yang selama ini setia padamu.

Tapi apa yang kau berikan padaku,
Kau beri aku derita,
Kau beri aku sengsara,
Hingga aku tak bisa berdiri.

Betapa kejamnya dirimu terhadapku,
Akanku abadikan selamanya,
Tak akan pudar hingga kehujung waktu,
Siapa dirimu yang pernah melukai hati ini

p/s : xada kejelah katakan , so nie lah yg terhasil dari otak aku yang suka merapu nie. so enjoy je lah yee =]

No comments: