Thursday, January 20, 2011

Aku, Dia dan Kamu



Kisah Antara Aku, Dia & Kamu


aku hnya seorg mnusia biasa yg pnya hti n prasaan.. bgtu jga dengan kamu n dia.. sungguh pn dia n kamu berbeza dr segi prwtakan, suara, fizikal mhupun cra pmkaian.. nmun ada prsmaan diantara kmu berdua.. kmu berdua mempnyai hati yg murni,, mlah seorg yg brbdi. mngnang jsa seorg ibu n ayh.. aku bertuah krna memiliki kmu brdua.. wlaupun adaklanya aku melakukan kslipan kpda kmu berdua.. 


 yg bleh buat aku rsa bhagia n slmat ktika brsamanya.. erhhmm?? mcm 2 plak?? huhu.. seorg yg skar mlpakan knangan msa lalu.. walaupn kdang2 knangan 2 trlalu phit untuk aku kenang.. aku Aku,, seorg mnsia yg prnah mlkukn kslpan dlm hdup ku.. tp msih lg wras untuk mnrus kn hdup aku.. aku jga sdang mncri kbhgian dlm hdup aku sndri.. mncri seorg tman hdup yg blehttap mngingatinya.. hehe.. mrpek je.. =.=".
aku jga seorg yg xmdah lpe pda kwan.. hehe.. kwan aku sntiasa di hti aku.. haha.. my bFf's,, da rmai.. but  secret.. huhu.. hazrol n rzaidi.. huMaira.. bnyak jgak bnda yg aku cte kt dia.. norHumaiRa: seorg shbt yg baik n span.. hehea.. shaHidaH n aSniDa,, sahabat kribnya.. 3 srangkai yg bleh brpsah.. hehe.. srnok dpt brknalan gn mreksemua..


Dia,, seorg mnsia biasa jga.. sma sperti aku.. yg mmbzakan aku  n dia,, sifat fizikalnya.. dia seorg yg mdah brkcil hti.. kdang2 aku pn xpham dgn dia nie.. haisy.. n dia jga msih lg mnnti seseorg.. yg blom psti.. mcm aku.. haha.. xda mkna nya.. kdang2 bdak nie xtrurus dgn baik.. haha.. tp bnyak krnah plak..dia xpnah mrsai alm prcntaan.. dn sdang brusha mngjar nya..
huhu.. pe yg aku tau,, aku doakan yg trbak untuk dia.. hope dia jmpe seseorg yg btol2 dia ske n bt dia gmbra.. all the best..


Kamu,, org prtma yg aku knli sprti kamu.. plik tp bnar.. nmpak snang,, tp rpanya ssah.. haha.. kamu,, jga sprti dia.. mnusia biasa.. tp wjah kamu n dia seakn akn srpa.. n ada iras d raut wjah kalian.. hermm... ! !
tp kmu brdua xmngnali antara stu sama lain.. hnya aku yg mngnali kmu brdua.. kamu,, sdah brpnya.. hnya dia sahaja yg msih mnnti n trus mnnti.. sdngkn aku thu jwpannya.. huhu.. merepek je.. kmu brdua brada jauh.. seorg disana,, dn seorg disini.. huhu.. kamu,, msih lg di ingatan ku.. xpnah luput.. mlah sntiasa brada dimana2 sahaja.. huhu.. Dia n Kamu.. tiada bezanya.. dua mnusia yg prnah aku kenali dn brkwan.. n skar untuk aku lpa kn kalian brdua..


i hope, life treat you kind,
and i hope you have all you're dreams of.
and i wish you joy, and happiness,
but above all this, i wish you love..


and i will always love you,
i will always love you.


ooh,, i will always love you,,
you, darling i will always love you..
-Happy N Enjoy-

No comments: