Thursday, October 27, 2011

kepenatan yg xtertanggung. .

Hallo hallo semua. .nie ak nak luahkan rasa xpuas hati. .huhu. .ye la tu. .
xda la. .nie pasal ak keje. .ak kan da keje kat 7e. .huhu. .yang ak xlarat tu keje malam memanjang. .sampaikan tido pun xcukup tau. . .huhu. . org lain sedap tido diulit mimpi2 indah yg aku pulak kena keje. .huhu. .penat gile. .kang malam kang aku kena g keje pulak. .OT 4 jam. .mati ak. .start pukol 9 malam sampai 9 pagi. .huhu. .12 jam aku dok menepek kat situ. .dah la banyak keje yg kena buat. .store bapak punye besar. .pastu 2 org je keje malam. .yang lain keje siang. .

perhhh. .memang terbaik dari ladang. .huhu. .sapa larat nak buat OT berhari2. .aku start aku keje dulu sampai sekarang asyik buat OT je. .cuti pun x. .member aku pun keje 7e jugak. .tapi lewat sikit dia masuk dapat cuti. .yg aku nie, ,xdapat lagi cuti. .huhu. .kang aku mintak cuti tok selamanya baru tau. .huhu. .tapi memang pun aku nak mintak cuti 24 hours. . notis 24 hours. .u know what i mean right?.?
biarkan diorg. .aku malas nak pikir diorg tu. .pandai2 la. . member aku nie store lain, ,bukan store yg sama dengan aku. .tapi dia boleh pulak dapat cuti. .setau aku staff baru susah nak dapat cuti. .tapi dia senang2 je dapat cuti. .huhu. .
so sabar je la. .just wait n see. .  :)

No comments: