Saturday, February 26, 2011

aku dah kembali

penat dan sungguh penat hari nie.. aku baru aje sampai rumah petang tadi.. dahlah masa ontheway nak balik tadi buss rosak. .  geram betol aku dibuatnya.. aku dahlah nak cepat sampai rumah.. time tu jugak la bus nak rosak.. tension gile aku dibuatnya.. dahlah kena berdiri dalam bus.. semua tempat duduk penuh..
lenguh kaki aku.. huhu :(
so sekarang aku dah sampai rumah.. boleh la online . . bukak facebo0k. .tengok apa yang jadi kat dalam faceb0ok nie . . hehe.. lepas tu boleh la dok merapu kat dalm blog aku nie.. aku pun dah lama tak merapu kat dalam blog nie.. huhu.. sedihnye bunyi.. maklom la.. kat kL bukan senang nak online.. sibuk dengan class n banyak lagi yang buat aku 'sibuk la kononnya' =.="
budak rumah aku entah pe cher agaknya.. hidup lagi ke tak tu.. aku harap korng happy la ye time aku tak ada kat rumah tu.. kalau tak aku la yang selalu jadi bahan lawak korg.. huhu.. tapi ok je.. kat budak sorg tu.. oitt,, jaga diri kau tu baik baik . . aku tak kat rumah sekarang nie.. so pandai2 kau la nak hidup kat sana tu.. ok?.?

No comments: