Monday, April 30, 2012

kekecewaan yang teramat

Hallo hallo buat semue teman teman, ,
 Agak lama gak kan aku xmerepak dalam blog aku nie. .dah berkulat agaknya, ,haha. .whatever!! Apa yang ak nak cite nie pasal hati dan perasaan. .huhu. .sedih je bunyi pulakkan. . Actually xada apapun, ,just agak terkilan dengan segelintir manusia nie. . xsangka dia boleh buat mcm tu. .sedih gile. .benda tu dah sebulan pun berlalu, ,dari aku mula keje lagi. .huhu. .benda nie dah jadi. .aku xboleh la dengan benda2 nie. .ak pening dan penat yang teramat sangat. .tersangat penat dan terasa nak mati pulak dibuatnya. .yang dia pulak macam tu. .dah macam biskut. .kejap ada n xada . . agaknya dia sedih dengan benda2 nie. .mana xnya. .benda nie jadi kat dia. sapa yang xsedihkan. .bila org yang kite percaya boleh buat mcm tu kat kite. .betul x??

 Aku pun terkilan gak sebenarnya. . semalam , ,aku betul betul terkejuzz yang teramat sangat. . coz, ,dia keluar rumah xbagitaw aku pun. .n balik pukul 5 pagi. .dahla masa aku keluar pukul 12.3o. .dia xbalik lagi. .aku ta pun yang dia adakat  cC. .masa aku balik naik guna tangga, ,aku nampak dia dengan someone look like familiar je. .aku terkejuzz gile, ,n aku pe lagi terus xbersemangat langsung. .aku balik rumah kejap je. .terus aku keluar balik. .n aku nampak dia kat cC. .aku xpegi kat dia, ,cozz aku dah lama xtegur dia lepas dia balik cuti. .aku sendiri xtaw kenapa aku buat mcam tu kat dia . .sedangkan dia xada buat apapun. .aku pulak yang buat macam tu kat dia. .

 Aku pun sekarang nie dah xtaw nak buat apa dah. .xkan nak biarkan je mcam tu .sedangkan aku memang tunggu dia balik dari dulu lagi, ,tapi bila dia dah balik aku pulak yang buat macam tu kat dia. .kesian dia. .
tapi serius aku cakap aku xley terima bile ada org lain dekat dengan dia. .melainkan org yg aku boleh percayai. tapi semalam, ,aku betul2 xley terima, ,sebab org tu betul2 buat ak rasa xkeruan. . dan buat aku rasa terancam. dan aku takutkan selama nie akan terjadi. .mampukah aku hadapi semua nie?.? mampukah aku pertahankan hak aku. .mampukah aku yakinkan dia. .mampukah aku tandingi org tu?.?


p/s : aku dah xtaw nak cakap apa dah. .macam dah hilang kekuatan untuk teruskan apa yg aku buat. .
       mampukah aku?.?

No comments: