Thursday, March 06, 2014

Aku memang teringin nak jadi song writter

Salam sejahtera kepada semua pembaca ( kot ada yg bacalah kan), kalau xada buat buatlah ada yg baca. seperti yg tertera tajuk diatas "teringin nak jadi song writter".

Agak agaklahkan siapa yg sudi baca ayat merapu aku tu. agaknya baca sekali dah bosan, and xnak baca lagi. sedih erm T.T~. banyak jugak yg aku dah create, yg kat dalam nie baru sikit aku merapu. belom lagi yg kat dalam laptop dengan kat dalam buku aku nie. harap harap tercapai lah impian aku tu. promote kat twitter gan facebook?.? ada ke yg nak baca?.? mcm syok sendiri je. nanti diorg ingat aku nie bt publisiti sendiri pulak. tapi tak mengapalah, aku tulis apa yang aku rasa. terpulang pada sesiapa yg baca entry aku nie untuk tafsir mcm mana. xpelah yg penting usaha. kalau xada jugak buat koleksi peribadi aku je lah.

p/s : kalau ada rezeki. tak pun buat simpanan sendiri. kot ada siapa baca post nie. harap korg hayatilah sendiri apa yng aku rasa dan apa yg aku lihat.

No comments: