Monday, March 03, 2014

aPa nak buat , maCam mana nak buat?.?


nampaknya dah bertahun aku xupdate blog aku nie. kalau ada kulat, dah lama agaknya kulat tu buat sarang. haha. aku pun sebenarnya xtahu nak cakap pasal apa atau nak cerita apa. so back to the title "apa nak buat , macam mana nak buat". sekarang barulah aku dapat nak edit post post baru. hehe, enjoy =]
 korang pun pernah fikir jugakkan ayat tu?.? so what you do or what do you thing about it?.? aku pun tengah mencari jalan penyelesaiannya nie, dah macam jawab soalan matematik pulak. huhu. so kalau ada sesiapa ada jawapan boleh bagitahu aku.
 nak jadi penyanyi, sedap ke suara aku nie kan. jadi xberapa nak kesampaianlah. hantar penyertaan, sah sah kena reject. huhu. apa boleh aku buat, kan. tapikan aku ada create some of lyrics, but i don't know the right way to submit that lyrics. so what should i do?.? itulah persoalannya "apa nak buat , macam mana nak buat". ada sesiapa yang tahu x?.? walaupun nak jadi penyanyi xberapa nak jadi sangat, tapi nak jadi song writer pun ok jugak. tapi itulah, aku pun xtahu nak bagi siapa.
 kalau promote kat twitter, memang org xkan percaya punya. maklumlah banyak kes tipu. and one more thing is nampak sangat macam desprate tersangat. so kalau sesiapa ada idea boleh kongsi =]

No comments: